Ενάντια στης φύσης τη λεηλασία, αγώνας για τη γη και την ελευθερία

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

"Φύτεψα μια βελανιδιά"

Ο Ζιλ Βινιω, ενας αγνωστος στην ελλαδα ποιητης και τραγουδοποιος απο το Κεμπεκ, δινει τη δικη του ερμηνεια για το φυτεμα της βελανιδιας...
♥ ♥ ♥


Gilles Vigneault, "J' ai planté un chêne" (1976)
J' ai planté un chêne
Au bout de mon champ
Ce fut ma semaine
Perdrerai-je ma peine?
J' ai planté un chêne
Au bout de mon champ
Perdrerai-je ma peine?
Perdrerai-je mon temps?

L' amour et la haine
Ce sont mes enfants
Mais ce sont mes chaînes
Perdrerai-je ma peine?
L' amour et la haine
Ce sont mes enfants
Perdrerai-je ma peine?
Perdrerai-je mon temps?

Le roi et la reine
Perdront leur manant
Mais l' amour m' enchaîne
Perdrerai-je ma peine?
Le roi et la reine
Perdront leur manant
Perdrerai-je ma peine?
Perdrerai-je mon temps?

Serai capitaine
De mon bâtiment
Tout en bois de chêne
Perdrerai-je ma peine?
Serai capitaine
Sur mon bâtiment
Perdrerai-je ma peine?
Perdrerai-je mon temps?

J' ai planté un chêne
Au bout de mon champ
Ce fut ma semaine
Perdrerai-je ma peine?
J' ai planté un chêne
Au bout de mon champ
Perdrerai-je ma peine?
Perdrerai-je mon temps?




Μετάφραση:

Φύτεψα μια βελανιδιά
Στου χωραφιού την άκρια
Αυτή ήταν η βδομάδα μου
Μην έχασα τον κόπο μου;
Φύτεψα μια βελανιδιά
Στου χωραφιού την άκρια
Μην έχασα τον κόπο μου;
Μην έχασα το χρόνο μου;

Η αγάπη και το μίσος
Είναι τα παιδιά μου
Κι είναι οι αλυσίδες μου
Μην έχασα τον κόπο μου;
Η αγάπη και το μίσος
Είναι τα παιδιά μου
Μην έχασα τον κόπο μου;
Μην έχασα το χρόνο μου;

Ο βασιλιάς και η βασίλισσα
θα χάσουν το χωριάτη τους
Αλλά η αγάπη μ' αλυσοδένει
Μην έχασα τον κόπο μου;
Ο βασιλιάς και η βασίλισσα
Θα χάσουν το χωριάτη τους
Μην έχασα τον κόπο μου;
Μην έχασα το χρόνο μου;

Θε να 'μαι o καπετάνιος
Του σπιτιού μου
Ολο απ' της βελανιδιάς το ξύλο
Μην έχασα τον κόπο μου;
Θε να 'μαι o καπετάνιος
Του σπιτιού μου
Μην έχασα τον κόπο μου;
Μην έχασα το χρόνο μου;

Φύτεψα μια βελανιδιά
Στου χωραφιού την άκρια
Αυτή ήταν η βδομάδα μου
Μην έχασα τον κόπο μου;
Φύτεψα μια βελανιδιά
Στου χωραφιού την άκρια
Μην έχασα τον κόπο μου;
Μην έχασα το χρόνο μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

*** Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα δημοσιεύονται πάντα. ***