Ενάντια στης φύσης τη λεηλασία, αγώνας για τη γη και την ελευθερία

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Τι το θες το κουταλάκι;


Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις λίγο-λίγο;
Δώσ' το μου όλο για να φύγω.

Αφού δε μπορείς να νιώσεις
τη δική μου την ψυχή,
πάρε θάρρος να μου δώσεις
τη χαριστική βολή.
Τι το θες το κουταλάκι,
τι το θες, τι το θες;

Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις στάλα-στάλα
κι έχω βάσανα μεγάλα;

Αφού δε μπορείς να νιώσεις
τη δική μου την ψυχή,
πάρε θάρρος να μου δώσεις
τη χαριστική βολή.
Τι το θες το κουταλάκι
τι το θες, τι το θες;
🥄
[Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης, 1977]

2 σχόλια :

  1. Ανώνυμος11/3/20, 3:43 μ.μ.

    Μη το παίρνεις στάλα στάλα,
    Παρε το με την κουτάλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έξοχο ! Μου αρέσει πολύ και του ανώνυμου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

*** Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα δημοσιεύονται πάντα. ***